čtvrtek 22. května 2008

Fotovtip VII: Chtěl bych jím být?

Úsměvná vzpomínka na Pardubický vinařský půlmaratón.
Výborný bych být chtěl, ale...

14 komentářů:

  1. No kdybych věděl, že poběží vyrvalci, tak bych se určitě přišel podívat.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já furt,že jsem byla jak \"vorvaná\", když jsem doběhla :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ->Machy: Proč podívat? Běžet třeba, běžet. :o) Trať je rychlá, na osobáky jak dělaná. Mapo by mohla povídat. :o)->mapo: To máš z toho tvého osobáku. :o) Se nediv, že se pak řadíš k výborným vyrvalcům. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. No běžel bych třeba taky, ale hlavně bych sledoval ty vyrvalé kolem sebe. Jinak aktuálně už 10 dní neběhám kvůli nemoci, tak jakýkoliv běh vnímám jako věc, která je mimo mě..

    OdpovědětVymazat
  5. ->Machy: Pomaratónské snížení imunity?

    OdpovědětVymazat
  6. Vyrvalec a chce na Mistrovství světa? No nazdar:-)

    OdpovědětVymazat
  7. [5].. rozhodně. Týden před maratonem jsem po uběhnuté dvacítce dostal od kluků lehkou formu střevní chřipky, ze které jsem se nevzpamatoval ani do maratonského rána. Při běhu jsem byl akorát unavený, ale v pohodě. No a na pomaratonskou únavu jsem dva dny od pondělka školil lidi, kteří mi z jižní Evropy dovezli nějaký vzácný kmen a doteďka z toho nejsem OK. Už abych byl, za 17 dní plánuju pakathon (pakárna maraton na 200m ovále). Teda pokud budu já a počasí v pohodě, abych se na nic nemohl vymlouvat.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dej vědět, jak to dopadlo. Jsem zvědavý na čas.

    OdpovědětVymazat
  9. A nedělají pak ti vyrvalci hroznej vyrvál (virvál)? Mě by stejně jakýkoli maraton vyrval plíce z těla, takže osobně bych se mezi vyrvalce určitě zařadila...

    OdpovědětVymazat
  10. ->Looney: Tohle byl jen půlmaratón. Ten tedy vyrve jen polovic. V tomhle případě jeden lalok. ;o)

    OdpovědětVymazat
  11. ad [8] Až bude čas, dám to na \"1 225 km/h a více\". Můžeš nějak přisvětlit ten název? Mě to pořád nedochází.. A jestli máš taky chuť zlomit si maratonský osobáček, můžeš se přidat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Machovo číslo, tedy přesněji jeden Mach by měl u zemského povrchu odpovídat rychlosti asi 1225 km/h. Takže tím a více se rozumí množné číslo, Machy. Původní záměr byl, aby to bylo vtipné. Teď, když to tak po sobě čtu, se mi to vtipné ani moc nezdá...Možná vymyslím něco vtipnějšího. :o)A s maratóny si dám do podzimu pokoj. Teď se zaměřím na pokoření hranice 14km za hodinu a pak mě taky čeká MS veteránů v běhu do vrchu, takže bych měl asi začít běhat kopce. A teď v létě možná sem tam nějaký triatlon a pokud zdraví vydrží, tak už počtvrté desetiboj...No, je toho, jak tak koukám, až dost.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jo, já to totiž měřím v m/s a nenapadlo mě to převést :)Já mám ten maraton jenom jako opravu PIMu, ale ještě furt neběhám, uvidíme. Na vrchy se víceméně chystám taky, v půlce července je Zugspitze, na kterou chodí kamoš a já to letos možná zkusím taky (dnes je to přesně 50 dní). Na triatlon nemám kvůli plavání a desetiboj to už je hodně vzdálená písnička. Ale budu ti fandit.

    OdpovědětVymazat
  14. No, Zugspitze je ještě trochu vyšší liga než MS veteránů. Jinak já na triatlon taky nemám kvůli plavání. :o) Možná právě proto se o něj rok co rok pokouším. :o) A desetiboj? Dá se říct, že to je deset disciplín, které neumím. :o) (I když patnáctistovku možná trochu jó.)

    OdpovědětVymazat