středa 8. prosince 2010

Měsíc bláznivý

Za okny bubnuje do parapetu děšť a jeho kapky s čvachtáním dopadající do rozbředlého sněhu slibují na ráno ledovku. Já tu sedím, pitomě zírám do monitoru, rýma mě dusí a kašel mě trhá. Tak nějak to charakterizuje uplynulý šílený měsíc.
Ten měsíc se veškerá naše mizérie zdrcla v jeden obrovský odpudivý škraloup. Nemá cenu se dál nimrat v ještě čerstvých ranách a bolístkách, ale nezmínit se o nich nejde. Jen těžce jsem se nutil k tréninkovým výběhům, a to i přestože jsem věděl, že po nich mi bývá na duši o mnoho lépe. Jenže tak nějak ze mě všechny ty starosti a strachy vysávaly strašně moc energie.

Není se tedy čemu divit, že za listopad mám v nohách jen 124 km. Z části za to mohou právě ony starosti a z části konec měsíce, kdy jsem si tak trochu připadal jako král z Pyšné princezny, když jsem odvolával již odvolané a sliboval již slíbené. Původně sobě slíbený týden odpočinku jsem z důvodu několika zdravotních pauz v průběhu roku přehodnotil a odvolal. Jenže achilovky byly proti a bolestí mě donutily odvolat odvolané a dodržet slíbený týden odpočinku.

Snad ani nemusím dodávat, že kromě pár turistických kilometrů žádná jiná sportovní aktivita neproběhla.

Na běžecké závody jsem vyrážel v listopadu častěji. Ani ne tak proto, že bych si chtěl prověřovat svou pofiderní formu, ale jednoduše proto, že jsem chtěl zapomenout. A to jde právě nejlíp mezi během stejně postiženými blázny. Zúčastnil jsem se tří závodů v Kadani (Cyklostezkou podél Ohře, Běh 17. listopadu a Běh kolem Kláštera), závěrečného závodu Ligy běžců Karlovarského kraje – Karlovarského krosu, zajel jsem si poprvé užít Hrádek na Velkou Kunratickou a rád jsem si přijel maličko zaklusat do Františkových Lázní pro charitu.

Plány na prosinec nemám vlastně žádné, notabene teď by mi je stejně zhatila viróza, která (nejen) mě přejela jak parní válec, ale už pomalu přemýšlím o novém roce 2011. Bezstarostný – alespoň ten začátek roku – nebude, to už víme nyní, ale snad nám ty dvě jedničky přinesou více štěstí.

koyama



Žádné komentáře:

Okomentovat