čtvrtek 29. září 2011

Bedna

Občas se to tak sejde, že se nikdo nesejde&
Na běh Kolem Domácího vrchu v Kraslicích vždycky jezdilo poměrně málo běžců, a to i v dobách, kdy byl ještě zařazen do Ligy běžců Karlovarského kraje. Jezdíval jsem na něj vždy s nadějí, že by se třeba mohla přihodit bedna. Ale ani v dobách, kdy jsem byl šlank a běhal na mé současné poměry jako ďábel (například rychleji než letošní vítěz) se mi bednu urvat nepodařilo. Končil jsem většinou čtvrtý či pátý.

Ale nejen proto, že se zdála být pravděpodobnost utrpění stupňů vítězů vysoká jsem do Kraslic často a rád jezdil. I trať se mi tam vždy líbila. I když na konci stoupání zhruba v polovině každého z okruhů si vždy říkám, proč se mi vlastně tahle trať vůbec tolik líbí. Stejně tomu bylo i letos. A navíc se konečně naskytla příležitost bojovat o ty zde mnohokrát pokoušené stupně vítězů.

Bojoval jsem o ně usilovně. Nejtěžší byl ten boj právě v závěru stoupání, kdy už jsem ho dokonce chvílemi i vzdával. Pak jsem ale (v polovině závodu!) zafinišoval, nějak se převalil přes vrchol a cestou dolů se na třetí příčce osamostatnil.

Bedna

Nicméně o mé bedně rozhodly úplně jiné věci:

- konkurence, která se sešla, nebyla nad mé síly

- kategorie veteránů je tu už od 35 let, takže jsem mohl běžet krátkou trať

- přestože jsem zaběhl zdaleka nejhorší 4,5km dlouhý okruh, který jsem tu kdy běžel (a to jsem tu běžel doposud vždy dva okruhy v kuse), tak to stačilo

- a hlavně rozhodlo 10 minut – 10 minut, o které přijel na start později Bohdan, který by mě smáznul, jako zmizík kaňku

Tedy závěrem: Bedna potěšila, ale neznamená to, že jsem se za týden od Ústecké desítky stihl zlepšit. Má forma stále plove kousek nade dnem Mariánského příkopu.

koyama

3 komentáře:

  1. neHele, to se neda takhle brat. Vzdycky si muzes vzpomenout na nekoho kdo by byl lepsi, ale zrovna nedorazil. Ja kdyz se omylem dostanu na bednu, tak to beru jako velkou motivaci, kdyz jsem mohl jednou, urcite budu moci podruhe ... a az budu na bedne po padesaty, tak to asi nebude takova nahoda ;-) ... i kdyz samozrejme jsou situace, kde se te bedne utyct neda ... jednou nas vybihalo 11, ale dorazili jsme do cile jen dva ;-)ShadowP.S. Vsichni tri vypadate jako byste tam stali za trest ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. shadow: Však já tu bednu hodnotím kladně. Jen bych si jí víc vážil, kdybych zaběhl dvě 4,5 kilometrová kola za 37:04 (tamnější personal best) nebo alespoň za 40:54 (tamní doposud personal worst)...a ne jen jedno za mizerných 21:26...

    OdpovědětVymazat
  3. Bedna je bednaJirko, nebreč. Bedna je bedna, jednou to vyjde, jednou ne. Pokud si vzpomínám, před časem bys byl vůbec rád když bys vyběhnul, tak je super že Ti to zase šlape :-)

    OdpovědětVymazat