pondělí 11. června 2012

Bronzový Zásadní běh a zlatá Zlatá míle

Zřejmě slušnej oddíl. :)

Běh do Zásady - Kadaň (300m) 3.místo

Zlatá míle - Cheb (60m) 1.místo

Tatínek naplánoval závody. Původně chtěl prý jet do Plzně na Chlum třikrát jinak. Jenže do kopců kromě jediného závodu neběhá. Tak vybral Kadaň. Má to město rád a už prý dlouho neviděl kamarády odtamtud. Na to, že já tam budu muset běžet 300 metrů nebral ohledy (v Plzni bych nemusel běžet nic). Tak jsem mu ukázal, že umím i dlouhé. Jen teď nevím, jestli po mě nebude chtít, abych ty dlouhé štreky běhal častěji. To v Chebu na Zlaté míli se mi líbilo víc. Tam jsem si našel pár kamarádů já a na krátké šedesátimetrové trati se mi běželo o moc líp. Ale i taťka se snažil. Jen ve výsledcích z Kadaně, ani z Chebu to nejde moc vidět. :)

2 komentáře:

  1. Děkuju. Škoda, že jsem před deseti dny dostal neštovice. Hrozně moc jsem se těšil na trojboj u nás v Sokolově. http://www.atletika-sokolov.com/wp-content/uploads/downloads/2012/05/120622_propozice2.pdf

    OdpovědětVymazat