pondělí 18. června 2012

Bojovník Šimon

Maminka s tatínkem mi dali jméno Šimon a jsem tu mezi Vámi třetí den. Narodil jsem se předčasně, mám nevyvinuté plíce a proto musím být připojený na plicní ventilaci. Všichni okolo říkají, abych bojoval. Tak bojuju. Tatínek si myslí, že jestli jsem se něco u maminky v bříšku mohl naučit, tak je to právě, jak bojovat. Držte mi, prosím, pěsti.

7 komentářů:

  1. Drzim vsechny pesti! Mimochodem, krasne ponozky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni se držte, moc na vás myslím. Pavlína Procházková

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šimone, držím Ti pěsti a dej o sobě vědět, až se těch hadiček zbavíš. Pozdravuj mámu a tátu, Filip

    OdpovědětVymazat
  4. To dáš. Navíc bych řekl, že se v té rodině ještě dost zadýcháš;)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, bojuj, dav

    OdpovědětVymazat
  6. Šimonk ať je brzo líp, tak se drž.

    OdpovědětVymazat