čtvrtek 8. listopadu 2007

Dvacítka dotazů zodpovězených z Venuše

Tak čtvrtánebudu. Jsem pátý článek řetězu?
otazníkNejoblíbenější sportovci: Martina Sáblíková, Kateřina Neumannová, Martin Koukal, Tirunesh Dibaba, Roman Šebrle.
otazníkNejméně oblíbení sportovci: Olga Jegorova, Maria Mutola, Erki Nool.
otazníkNejvětší sportovní úspěchy: že jsem i přes mé astma začala běhat a běhám tak, jak běhám; 1.ultramaratón (2003) - šestihodinovka 1.místo za 56,482 km; 1. 24-hodinovka (2004) 1.místo - díky tomuto výsledku jsem se dostala do reprezentace a při mém druhém repre-startu jsem byla členkou bronzového týmu žen na čtyřiadvacetihodinovém ME v rakouském Wörschachu.

otazníkNejvětší sportovní zklamání: potěhotenská ztráta maratónské a ultramaratónské formy a její mizivý návrat, přestože má být těhotenství jakýmsi krevním dopingem.

otazníkNejvětší sportovní zážitky (na vlastní oči): ME v triatlonu 2003 v Karlových Varech - konkrétně útok Jana Řehuly při cyklistice v Divadelní ulici, kterým to dotáhl na stupně vítězů.

otazníkNejvětší sportovní zážitek (v TV): nejspíš český hokejový triumf na ZOH 1998 v Naganu, přestože (nebo možná právě protože) hokej normálně nesleduji. (A u TV jen tak často nekřičím. :)

otazníkNejoblíbenější televizní pořad o sportu: Adnatura - Eurosport.
otazníkNejoblíbenější sportovní časopis: Svět běžců (škoda, že končí).
otazníkNejoblíbenější filmy o sportu: Vysněný cíl (The Long Run). Moc se mi líbil také film o Japonce, která v Americe nemohla najít práci, a tak se přihlásila na ultramaratón, něco si tím vydělala a začala běhat. Pak už bez běhání nedokázala žít. A běhala i navzdory pokročilému stádiu těhotenství. Nevím ovšem, jak se ten film jmenoval.

otazníkNejoblíbenější píseň o sportu: mám jakousi motivační píseň, kterou si prozpěvuji, když mi na trati není zrovna nejlíp. Jsou v ní pasáže ze skladby Utíkej od Lucie, ale je smíchaná i z jiných písní a možná jsem si v ní i něco vymyslela. :)

otazníkPrvní knížka o sportu: tu si vážně nepamatuji.
otazníkPoslední (zatím) knížky o sportu: poslední čtené: Běhám - M.Hanáková a Plavání dětí s rodiči - I.Čechovská; poslední pořízená: Ultramaratonec-zpověď nočního běžce - D.Karnazes.

otazníkNejcennější sportovní artefakt: bronzová medaile z ME
otazníkNejtěžší sportovní zranění: neidentifikované zranění kolene (nejspíš chrupavka), které mi vystavilo stopku od dlouhých tratí na téměř 1,5 roku. (Tak jsem si alespoň odskočila k těhotenství. :) Pochroumaný (dodnes úplně nenarovnaný) kloub prostředníčku levé ruky - z tréninku karate.

otazníkNejvětší sportovní omyl: když jsem si při své malé výšce (dnes 154 cm) zkusila na základní škole otevřený trénink basketbalového klubu v domnění, že bych tenhle sport mohla provozovat.

otazníkNejvětší sportovní hřích: že jsem tak dlouho váhala se změnou lékaře, tudíž i změnou přístupu k mému astmatu, který mi hodně dopomohl k běžeckému zlepšení.

otazníkNejbizarnější sportovní zážitek: takový zážitek je vidět na ultravytrvaleckých tratích Tatyanu Borzykh - Miss Moskva.
otazníkNejvětší sportovní sen (kdysi): maratón pod 4 hodiny.
otazníkNejvětší sportovní sen (dnes): maratón pod 4 hodiny.
otazníkNejvětší sportovní sny (v budoucnu): 200 km za 24 hodin, účast na nějaké adventure race, účast na písečném maratónu jako je Marathon des Sables, dokončení Ironmana.
lady koyama

Žádné komentáře:

Okomentovat